Thursday, April 26, 2012

Uuuuh, pole siia jälle nii kaua kirjutanud. Aga kui hakata kirjutama midagi, ei tule midagi mõttesse ka. Palju asju on toimunud, kuid ma nagu ei näe nendes nii suurt tähtsust, et üle kanda.
Üldiselt olen ma haigelt väsinud, koguaeg. Kool kurnab ikka nii ära. Samas on tunda õhus juba suve tunnet, nüüd, kui 12ndikud ka koolist ära läksid, hakkab vaikselt juba kohale jõudma, et ainult 1 kuu veel ja tuleb see kaua oodatud suviiii.
Viimasel ajal on kohati nii palju muutunud ka. Mõndade väga lähedaste sõpradega olen nii kaugeks jäänud, et kurvaks teeb. Samas on ka tulnud uusi armsaid sõpru juurde. Tore. Me gusta.
Homme on Dimskini sünna, mida aigelt ootan, eelmine nv oli Marru sünna, mis oli mega awesome ja siis tuleb järka nv Marru sünna vol 2. mida ka vägaväga ootan.
Nii palju sünnipäevasin on viimasel ajal.
Ahja nüüd olen käinud tööl ka, jäähoki võistlustel kirjutan protokolli. Ametlikult olen ajavõtja sekretär. Aga ülimegachill töö on. Vahest on pingeline. :D Esimesel nädalal võistlesid 94 kutid, ei saanud kurta. Nüüd kirjutan protokolli väikestele, jagan karikaid ka ja puha!!!
Mis veel? Hetkel nagu ei tulegi midagi rohkem.

No comments:

Post a Comment