Thursday, January 13, 2011

Kõige kallimale !

Selle sissekande pühendaksin mulle kõige armsamale inimesele.
Sa oled kõige imelisem inimene maamunal. Sinuga tunnen ma ennast vabalt, vabamana, kui ükstaskõik kellega. Sa armastad mind hoolimata minu vigadest, minu halbadest külgedest. Ja mina sind ka. Ainult üks vahe on. Sinul pole halbu külgi. Minu silmis oled sa kõige ilusam, kõige toredam, kõige armsam, kõige kõigem. Isegi sinu lauluhääl ja joonistused on minu lemmikud. Minu kõige paremad mälestused on sinuga, kõige lollimad tembud on sinuga, kõige naljakamad hetked on sinuga. Sa võid teha mida tahad, reeta mind, huiata minuga, aga mina jään alatiseks sinu kõrvale, sest ma ei kujuta ette elu ilma sinuta.
Vahepeal tunnen ma kahetsust, et ma ei suuda teha su tuju nii heaks kui sina suudad teha minu oma. Ma ei oska sulle kinkida nii ilusaid asju, ma ei oska sulle öelda nii armsalt, ma ei oska sind panna niimoodi südamest naerma nagu sina mind. Sellepärast ma otsustasingi vahelduseks kirjutada sellest ,mida mina arvan & ka see ei tule mul kõige paremini välja...
Peaasi on see, et sa saaksid aru, kui tähtis sa mulle oled. Ma vaja sind nagu õhku. Päevad pole head, kui need ei sisalda sind. Koolis pole lõbus, kui pole sind. Ma ei oleks inimene, kes olen praegu, kui mul poleks sind, kuid praegu ma olen endaga rahul. Sinuga ei ole mul kunagi igav, ka kõige igavamates olukordades. Sinu sarkasm ja reaalselt mõtlemine + minu naiivsus ja liiga positiivselt mõtlemine, need miskipärast sobivad laitmatult. Sina oleksid inimene, kellega ma tahaksin avastada maailma, teha kõige segasemaid asju ja üks kõik mida. Sinupärast tuleksin ma kasvõi Inglismaale elama, lihtsalt sellepärast, et sa seda riiki nii väga armastad. Sinu pärast kuulaksin ma kõige jubedamat laulu maailmas, lihtsalt sellepärast, et sulle see meeldib. Sinujaoks olen ma valmis kõigeks. Maailmas pole säravamat isiksust kui sina. Maailmas ei austa ükski inimene teist nii palju, kui mina austan sind.
Ma jumaldan sind, ma imetlen sind, ma armastan sind, Sandra Soidla !













                                           Eesti PARIMALT juustu tegijalt !







No comments:

Post a Comment